Narudžbe se realiziraju u normalnom režimu i bez kašnjenja

Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

Trošak dostave

Kod plaćanja na bankovni račun trošak dostave je 39 kn

Kod plaćanja kuriru pouzećem trošak dostave je 49 kn

 

Opći uvjeti korištenja

1. NARUDŽBE

1. Narudžbe možete napraviti u online trgovini te putem telefona ili putem elektroničke pošte.

2. Narudžba neće moći biti provedena ako niste u obrazac unijeli sve podatke ili jeste ih unijeli netočno. Na primjer, nedostaje broj kuće ili broj telefona.

3. Nakon napravljene narudžbe putem online trgovine kupcu šaljemo potvrdu na e-mail adresu.

 

II. UVJETI DOSTAVE

Pošiljke dostavljamo koristeći usluge kurirske službe GLS Croatia

III. VRIJEME DOSTAVE I UVJETI PLAĆANJA

1.    Proizvode šaljemo od 2-7 radnih dana nakon zaprimljene narudžbe.

 

2.    Novac možete uplatiti na naš bankarski račun ili platiti kuriru pri preuzimanju naručenih proizvoda. Ukoliko ste odabrali uplatu na račun, proizvode šaljemo kada sredstva budu uplaćena na naš račun.

3.    Sve proizvode trudimo se vam dostaviti u najkraćem mogućem roku . Zavjese koje su već spremne i one koje zahtijevaju šivanje šaljemo najkasnije u roku od 7 dana od trenutka kada evidentiramo uplatu na našem računu, ili od primitka narudžbe ako ste odabrali plaćanje pri preuzimanju. Za vrijeme ljetnih praznika od 1 srpnja do 31 kolovoza zbog godišnjih odmora rok realizacije može biti 10 dana. U predblagdanskom razdoblju rok isporuke može se produžiti do 14 dana (razdoblje od 15 studenog do 24 prosinca).

 

IV. Potvrda o kupnji

1.    Za svaki kupljeni proizvod dobivate račun koji je izdan putem fiskalne blagajne ili ako želite možete dobiti R1 račun.

2.    Izdajemo također R1 račun. Ako želite dobiti R1 račun, trebate nas obavijestiti u trenutku naručivanja ili najkasnije prije nego što pošaljemo vam proizvod.

V. Pranje

Končane zavjese treba prati u vreći za pranje zavjesa, tada zavjese neće se zapetljati. Sve zavjese i panel zavjese koje prodajemo može  se prati na temperaturi do 40⁰C. Prije pranja iz panel zavjesa moraju se ukloniti utege te šipke za zavjese. Ne smije se prati bijele zavjese ukupno s šarenim. Zavjese koje sastoje od dviju boja moraju se prati odvojeno.

 

 

VI. Skraćivanje zavjesa, zastora i panel zavjesa

1.    Zavjese i zastore uvijek skraćujemo počevši od gornjeg dijela. Ako ima uzor u gornjem dijelu, u tom slučaju bit će on odrezan, a gornji dio ponovo opšiven dekoracijom.

2.    Ukoliko zavjesa za balkonska vrata ima uzore koji se spajaju, u tom slučaju je najbolje skratiti oba dijela zavjese na istu duljinu kako bi se međusobno podudarale.

3.    Ako želite dobiti u paketu ostatke koji su preostali prilikom skraćivanja, u trenutku naručivanja, molimo da to navedite u polje Primjedbe Komentar.

VII. Boje i vrste tkanina

1.    Boja zavjese može se razlikovati od one koja je trenutačno prikazana na zaslonu računala. Svaki monitor može drugačije prikazati boje i kontraste.

2.    U slučaju realizacije narudžbi šivanih po individualnim mjerama, u slučaju sumnje po pitanju boje i vrste tkanina, možete naručiti uzorak materijala. Cijena pošiljke od 5 uzoraka tkanine  na području Hrvatske je 40kn uz uplatu na bankarski račun. Cilj je ovome izbjeći reklamacije i nesporazume, napominjemo da sukladno zakonu o povratu robe, proizvodi šivani po individualnim mjerama ne mogu biti vraćeni.

3.    U slučaju kada želite kasnije naručiti sljedeću zavjesu istog naziva, ne garantiramo da dobijete isti kontrast boje te dodatke. Također debljina tkanine i njezina faktura mogu se malo razlikovati. Isto se može razlikovati vrsta nabrane trake. Te razlike nastaju zbog toga što su tkanine, trake i trake za zavjese dostavljane iz tvornica u različitim rokovima.

Da biste dobili istu zavjesu  u trenutku naručivanja trebate nas o tome obavijestiti i također poslati poštom zavjesu koju ste ranije dobili i tek tada možemo potvrditi posjedujemo li iste polufabrikatne potrebne za šivanje zavjese.

 

VIII. Veličine

Veličina zavjese je navedena prije nabranja ako nije napisano drugačije. Navedena visina se uvijek odnosi na visinu u  najdužem mjestu.

Visina može se razlikovati od 2% od one koja je navedena u opisu.

Širina se može razlikovati od 5% od one koja je navedena u opisu.

IX.  Povrat robe i reklamacije

1.    Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja, preporučujemo da odbijete primitak i u prisutnosti kurira sastavite protokol o oštećenju ambalaže.

2.    Ukoliko proizvod je neispravan ili ima vidljivih proizvođačkih oštećenja, garantiramo zamjenu na ispravan proizvod.

3.    Prema važećem zakonu o elektroničkoj trgovini, kupac ima pravo na povrat proizvoda u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. Povrat novca bit će odrađen najkasnije unutar 14 dana putem virmana na bankarski račun koji je naveo kupac.

 

INFORMATIVNA KLAUZULA

Prema čl. 13. st. 1. i st. 2. Opće uredbe o zaštiti podataka od 27. travnja 2018. god. (Službeni list EU L.2016.119.1) (u daljnjem tekstu OUZP)

1. osobne podatke KLIJENTA obrađuje tvrtka BCC Monika Szpak sa sjedištem u Poljskoj, Mysłowice, ul. Mikołowska 29, u daljnem tekstu ADMINISTRATOR

2. kontakt z ADMINISTRATOROM:

infofirany@gmail.com
ili
Inspektor Ochrony Danych (Inspektor za zaštitu podataka)
ul. Mikołowska 29
41-400 Mysłowice, Poljska

3. osnova za obradu osobnih podataka je ugovor sklopljen s ADMINISTRATOROM, koji se sklapa zaključenom narudžbom u internetskoj trgovini na internetskoj stranici svijetzavjesa.hr i prihvaćanjem uvjeta i odredbi Trgovine, koje je neophodno za prihvaćanje narudžbe. Nedostatak za nas nužnih podataka rezultira neprihvaćanjem narudžbe i nemogućnosti pružanja usluga od strane Administratora.

3. na koji način se obrađuju osobni podaci klijenta:

a) podaci će se koristiti isključivo za potrebe provedbe ugovora o prodaji i isporuke kupljene robe Klijentu; davanje osobnih podataka nužno je za izvršenje ugovora,

b) osobni podaci će se također koristiti za provođenje postupaka reklamacije - u ovom slučaju osnova za obradu je obveza Administratora koja proizlazi iz odredbi zakona koji se tiču jamstva za ispravnost prodane stvari. Davanje podataka u obrascu za reklamaciju je nužno da bi  reklamacija bila pravilno razmotrena,

c) osobni podaci se obrađuju i u svrhu izvršenja naših obveza vezanih uz provedbu ugovora o prodaji, računovodstvenih obaveza, otvaranja žalbi od strane Klijenta te u svrhu obrane pred žalbama.

4. Trajanje pohrane podataka

Dani podaci klijenta koriste se u svrhu provedbe ugovora o prodaji i rješavanja eventualnih reklamacija, kao i svrhu dokaza ispunjenja naših obveza, te kod otvaranja žalbi ili u svrhu obrane pred žalbama, pohranjuju se do 6 godina od trenutka povjeravanja podataka od strane kupca,

5. Način zaštite podataka

Primjenjujemo niz informatičkih i organizacijskih sigurnosnih mjera usmjerenih na minimiziranje rizika od curenja podataka, njihovog uništavanja i dezintegracije, kao što su: vatrozidni sustavi, antivirusni i anti-spam sigurnosni sustavi, postupci internih pristupa, obrada podataka i Disaster recovery (DR), kao i sustav sigurnosnih kopija.

6. prava i obveze klijenta u vezi s obradom osobnih podataka

Pravo na dostup informacijama na koji način se obrađuju povjereni podaci,

a)    Pravo na ažuriranje podataka,

b)    Pravo na zahtijevanje brisanja podataka,

c)     Pravo na prigovor na obradu podataka

7. Klijent ima pravo uložiti žalbu Predsjedniku Ureda za zaštitu osobnih podataka ako smatra da obrada njegovih osobnih podataka krši odredbe OUZP-a.

8. svi zahtjevi za ažuriranje, brisanje podataka, kao i sve potrebne informacije o obradi podataka mogu se dobiti na:

infofirany@gmail.com
ili
Inspektor Ochrony Danych (Inspektor za zaštitu podataka)
ul. Mikołowska 29
41-400 Mysłowice, Poljska

 

obvezujemo se odgovoriti u što kraćem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od prijave.

 

 

 

 

 

 


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /templates/default/page.php on line 64